Dbajte na detaily – aj na kľučky na dverách
Móda ide rýchlo dopredu. Často sa zdá, že dokonca aj vzad. Ak zariaďujete svoju domácnosť, dbajte taktiež na najnovšie módne trendy. Módne štýly sa totiž neprejavujú len v oblasti odevov alebo obuvi, ale aj v bývaní.
Najnovším hitom sú strieborné a zlaté dekorácie. Keď mu máte na svojom stolíku aspoň strieborný svietnik, ste „in“. Tieto kovové prvky sa stali naozaj veľmi obľúbenými. Najmä zaujali najrôznejšie vešiaky alebo úchytky v rôznych tvaroch. Najčastejšie ste sa stretli s tvarmi zvierat, ako boli napríklad kone či opice. Niekomu sa zdalo, že mať masívne konské hlavy či svietniky v tvare opíc je vážne krok vedľa. Inému sa tento štýl ale zapáčil natoľko, že si vydal do svojej domácnosti hneď niekoľko takých doplnkov.
Aby sme boli presní, na módne diaľnici sa teraz stretnete s kokovými prvkami, ktoré sú však iba detaily v rôznych miestnostiach domu. Chcú poukázať na to, že by ste vo svojej domácnosti mali myslieť na všetko – nielen na tie veľké a priestorovo objemné veci. Detaily sú totiž to, čo tvorí úplnú domácnosť.
Vybrať si zariadenie do obývacej izby alebo kuchyne – to už nepatrí práve k tým najťažším úlohám pri vybavovaní nového domu. Medzi tie najväčšie oriešky patrí práve, ony spomínané, doplnky. Práve tie absolútne zútulnia a účelu všetky miestnosti v dome. Klasika spočíva vo fotografiách, ktoré vypĺňajú prázdne police skríň v obývačke, kresby detí dopĺňajú prázdny povrch chladničky. Kovové prvky však dodajú šmrnc, a to nielen v podobe, v akej ju poznáme.
S takými prvkami sa totiž stretnete aj na miestach, kde s nimi počítate vlastne automaticky. Ide napríklad o kľučky na dverách. Viete, že tam sú, a už je ďalej neriešite. To, že má zlý tvar alebo nie je vôbec zladená ku zvyšku domu – to už vás tak úplne nezaujíma. Dbajte ale aj na tento detail. Veď kľučka je prvé, čo si návšteva všimne. A nech je aj tento kúsok vášho domu pochválený. Medzi najobľúbenejšie patria nerezové kľučky, ktoré sa stali populárnymi rýchlosťou blesku. Skvele sa hodí k nerezovým kuchynským spotrebičom.